İng. BAR Pricing Strategy
En İyi Fiyat esas alınan, en temel gelir yönetimi stratejilerinden biridir. Sattığınız tüm fiyat planlarını BAR’a bağlı olacak şekilde kurguladığınızdan, BAR’a bağlı dinamik fiyatlandırma olarak da söylenebilir. Örneğin, BAR fiyatınızın 120€ olduğunu, üyelerinize özel fiyatınızın, BAR’ın %10 altında konumlandığını ve belli bir OTA’ya verdiğiniz Opak fiyatın, BAR fiyatınızın %30 altında olduğunu düşünün. Böylelikle, BAR fiyatınız değişiklik gösterdiğinde, BAR’a bağlı çalışan diğer fiyatlar, BAR ile yükseldiğinde yükselecek, düştüğünde azalacak. Talep beklentisine göre birden fazla BAR seviyesi kurgulanabilir. Örneğin, önümüzdeki Haziran ayında İstanbul’da oynanacak UEFA Şampiyonlar Ligi karşılaşmasının konaklama ve servis sektörüne ciddi bir talep yaratacağını biliyoruz. Dolayısıyla, talebin bu dönemden artacağını öngören oteller, fiyatlarını artırmayı planlar.