eng

İş Programı nedir? Work Program ne demek?

iş programı

İç Denetim Terimleri Sözlüğü

İngilizce: Work Program

İç denetçilerin; denetim amaçlarına ulaşılmasını sağlayacak şekilde her denetim görevinin amaçlarını, görev için ayrılan kaynakları, muhtemel süresini ve denetimde takip edilecek süreçleri gösterecek şekilde hazırlamaları gereken programdır. (Kamu İç Denetim Standartları)

İç Denetim Terimleri Sözlüğü

iş programı

Yüklenicinin, işin süresi ve varsa iş kısımlarına ait bitirme tarihleri ile yıllık ödeme miktarlarını da dikkate alarak, yapım işine ait iş kalemlerini/gruplarını, imalatların niteliğini, teknik özelliğini ve yapım sürelerini esas alarak aylık imalatı ve iş miktarlarını, ihzarat ödemesi öngörülen işlerde ihzaratı, yıllık ödenek dilimlerini ve bunların aylara dağılımını ayrıntılı olarak gösterdiği program.