İngilizce: Dumping
Malların, ihracatçılar tarafından yurt dışında, yurt içine kıyasla önemli ölçüde düşük fiyatla satılmasıdır.İhracatçı bir firmanın mallarını yurt dışı piyasalarda, yurt içi piyasalarda sattığı fiyattan önemli ölçüde daha düşük fiyatla satmasıdır. Damping, firmanın ürünü ucuza satması değildir, bir malı normalde satıldığından daha düşük fiyatla satmaktır zira verimliliği yüksek firmalar rakiplerine göre bir ürünü daha ucuza üretiyor olabilirler ve farklı piyasalarda farklı fiyattan satıyor da olabilirler. İhracatçı işletmeler farklı nedenlerle damping yapıyor olabilirler. Stokları eritmek için damping yapabilecekleri gibi, uluslararası piyasalara girebilmek, bu piyasalardaki rakiplerini ortadan kaldırmak, piyasaya hakim olmak gibi sebeplerle de damping yapıyor olabilirler. Bir ihracatçı firmanın dampingli ürün satması, satış yaptığı yerel piyasada faaliyet gösteren firmalara zarar vereceği için anti-damping kanunları ile yasaklanmıştır. Böyle bir durumda, zarar gören firmalar, damping yapan firma aleyhine dava açarlar. Bununla birlikte, bir ürünün fiyatını belirleyen çok sayıda girdi maliyeti olduğundan dolayı, ürünün fiyatının dampingli olup olmadığının tespit edilmesi oldukça güçtür. Bkz. Aldatıcı Uygulamalar