tr en

İçerik Pazarlama Sözlüğü: İngilizce Terimler (P - 1)

# A B C D E F G H I İ J K L M N O P Q R S T U V WX Y Z

İçerik Pazarlama Sözlüğü (P - 1. Sayfa)

PageRank :
Page Rank, Google tarafından web sayfalarını arama motoru sonuçla ...
Pageview :
Tek bir web sayfası yükleme isteği belirtilir. Dijital pazarlamac ...
Paid Advertising :
Ücretli reklamlar, ücretli reklamların yanı sıra gönderi yerleşim ...
Pay-Per-Click :
Reklam verenlerin reklamlarından biri her tıklandığında bir ücret ...
Plagiarism :
Başka bir kişinin çalışmasını, o kişiye kredi vermeden sahiplenme ...
Podcast :
 2000’lerde podcast kelimesi, “iPod” kelimesindeki pod (küçük kap ...
Potential Customer :
Beklenti, bir şirketin potansiyel müşterisini tanımlamak için kul ...
Product-Market Fit :
Bir ürün ve hedef pazarı mükemmel bir şekilde hizalandığında, bun ...
Product-Price-Place-Promotion :
1960’lı yıllarda pazarlama gurusu olarak bilinen Philip Kotler’in ...
Programmatic Advertising :
Yazılım kullanılarak dijital reklam alanının otomatik olarak edin ...
Promoted Post :
Facebook reklamları için kullanılan bir malzeme parçası “tanıtıla ...
Public Relations :
Bir işletme, kurum ya da örgütün diyaloğa dayalı kurduğu bilim da ...
Pull Content :
 Hedef kitlenin güncel gereksinimlerine göre uyarlanmış içeriktir ...
Pull Marketing :
Şirketin web sitesinde bilgilendirici blog gönderileri, videolar, ...
Push Content :
 Markaların içeriklerini sosyal medyada sıkıcı olmayan bir düzen ...
Push Marketing :
Push marketing, belirli bir mesajı bir grup potansiyel veya mevcu ...

İçerik Pazarlama Sözlüğü İçerisinde Arama