eng

Rekabet Terimleri Sözlüğü: İngilizce Terimler (N)

A B C D E F G H I İ J K L M N O P Q R S T U V WX Y Z
N - 1. Sayfa
Natural Experiment :
İlgili pazarın tanımlanmasında ve tek taraflı etkilerin değerlend ...
Natural Monopoly :
Eğer tek bir teşebbüs, piyasaya iki veya daha fazla teşebbüsün fa ...
Negative Clearance :
Rekabet otoritelerinin herhangi bir anlaşma veya uygulamanın reka ...
Negative Control :
Hissedarların veto hakları kullanarak (bir eylemin yapılmasını sö ...
Network Effects :
Kullanıcı sayısı arttıkça belli bir ürünün ya da hizmetin belli b ...
Network Externalities :
Şebeke dışsallığı, bir şebekeye katılan her tüketicinin şebeke iç ...
Non Full-Function Joint Ventures :
Bir ortak girişim, ana teşebbüslerin iş faaliyet alanlarından sad ...
Non-Competition Clause :
Alıcının anlaşma konusu mal veya hizmetlerle rekabet eden mal vey ...
Non-Price Competition :
Teşebbüsler arasındaki rekabetin fiyat haricinde reklam, kalite, ...
Non-Price Predation :
Rakiplerin maliyetlerini yükseltmeyi içeren bir çeşit stratejik d ...
Notification :
Bildirim, birleşme/devralma izni, menfi tespit belgesi veya muafi ...