tr en

Araştırma Terimleri Sözlüğü: İngilizce Terimler (A - 1)

# A B C D E F G H I İ J K L M N O P Q R S T U V WX Y Z

Araştırma Terimleri Sözlüğü (A - 1. Sayfa)

A/B Testing :
A/B testleri, bir ürünün veya pazarlama kampanyasının iki versiyo ...
Accompanied Shopping :
Shop- along olarak da bilinen eşlikli alışveriş, katılımcının ank ...
Active Data :
Aktif veri, araştırmacı tarafından anketler, röportajlar veya den ...
Ad Concept Testing :
Kalitatif veya kantitatif yöntemler kullanılarak ilk reklam konse ...
Ad Hoc Research :
Gereksinime göre yapılan, genellikle çözülmesi gereken bir soruna ...
Ad Positioning Statement Testing :
Bir ürün veya hizmetin pazarlama çalışmasında kullanılan bir ifad ...
Ad Recall :
Tüketicilerin bir reklamı gördükten sonra reklamı ne derece hatır ...
Ad Recognition :
Tüketicilerin bir reklamı gördükten sonra reklamın hangi marka ya ...
Ad Tracking :
Bir reklamın etkisini ölçmek için kullanılan bir yöntemdir. Bu, r ...
Advertising Effectiveness Research :
Bir reklamın ne kadar iyi bir performans sergilediğini ölçen bir ...
Advertising Testing :
Reklamların etkinliğini geliştirmek için yapılan testlerdir. Bu t ...
Aided Awareness :
Marka bilinirliği, markayı veya ürünü bildiğini ifade eden kişile ...
Area Sampling :
Belirli bir bölgeden örnekler alarak yaptığımız araştırmalardır. ...
arithmetic mean :
Bir veri setindeki değerlerin toplamının değer sayısına bölünmesi ...
Attitudinal Statements :
Bir kişinin belirli bir konu veya konu hakkındaki düşüncelerini v ...
awareness :
Bilinirlik, belirli marka veya ürünün tüketiciler nezdinde ne der ...

Araştırma Terimleri Sözlüğü İçerisinde Arama