Araştırma Terimleri Sözlüğü

# A B C Ç D E F G H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z

Araştırma Terimleri Sözlüğü (En Çok Görüntülenenler)

Saha Çalışması Pazar Payı küme örneklemesi bağımsız değişken kodlama Kontrol Grubu fizibilite çalışması Çok Değişkenli Analiz sıklık bağıntı veri toplama Kota Aşımı Duygu Analizi Reklam Testi alan örneklemesi açık uçlu soru K-Means Kümeleme Analizi deneysel araştırma Eşlikli Alışveriş Ekonometri Kümeleme Analizi Bilgisayar Destekli Kendi Kendine Yönetilen Görüşme Faktör Analizi Omnibus Panel Trend Analizi Demografik Segmentasyon Ertesi Gün Hatırlanma Pop-Up Survey varyans A/B Testi Bilişsel Önyargı Çıkarımsal İstatistikler Likert ölçeği Marka Değeri Tüketici Yolculuğu Haritalama Aritmatik Ortalama Bilgisayar Destekli Kişisel Görüşme Double Opt-lin Yeniden Erişim Ad Hoc Araştırma Doğrusal Regresyon Analizi görüşmeci yanlılığı İstatistiksel Anlamlılık Kohort kota Lojistik Regresyon Marka Sadakati Pre/Post Test Karar Ağacı Analizi Marka Mimarisi Ürün Konumlandırma Araştırması Veri Temizleme Çıkış Görüşmeleri Etnografik Araştırma Günlük Çalışması Kullanım ve Tutum Çalışması Marka Bilinirliği Medya Karması Örneklem Yanlılığı Bilişsel Araştırma Bırakma / Çıkma Oranı Çoklu Regresyon Analizi Fiyat araştırması İçerik Analizi Kalitatif Araştırma Kalite Güvencesi Kontrol ve Test Korelasyon Analizi Marka Konumlandırma Marka Takibi Davranışsal Ekonomi Eleme Anketi Göz Takibi/İzleme İkili derin görüşme Kamuoyu Araştırması Kantitatif Araştırma Kategori Kullanımı Mağaza Denetimi Marka Değerlendirme Seti Marka İlişkilendirmeleri Marka Tanıma Bırakma / Çıkma Derinlemesine Görüşme Dijital Araştırma Şirketi Gizli Müşteri Görüş anketi Grup mülakatı Katılımcı Yorgunluğu Marka Değer Önermesi Masa Üstü Araştırma Bilinirlik Mean Square Error Regresyon Analizi Satın Alma Niyeti Ambalaj/Paket Testi Kullanım ve Tutumlar Marka Değeri Ölçümü müşteri memnuniyeti Veri Madenciliği marka imajı

Araştırma Terimleri Sözlüğü Hakkında

Kayıt Sayısı: 177 (2 Sayfa)

Araştırma Terimleri Sözlüğü İçerisinde Arama