Araştırma Terimleri Sözlüğü

# A B C Ç D E F G H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z

Araştırma Terimleri Sözlüğü (En Çok Görüntülenenler)

Saha Çalışması Pazar Payı bağımsız değişken kodlama küme örneklemesi Kontrol Grubu fizibilite çalışması Çok Değişkenli Analiz sıklık bağıntı veri toplama alan örneklemesi Duygu Analizi açık uçlu soru deneysel araştırma Ekonometri Omnibus Panel Kota Aşımı Kümeleme Analizi Pop-Up Survey Trend Analizi Bilişsel Önyargı Pre/Post Test Veri Temizleme Çıkarımsal İstatistikler Doğrusal Regresyon Analizi Faktör Analizi İçerik Analizi İstatistiksel Anlamlılık K-Means Kümeleme Analizi Marka Bilinirliği Yeniden Erişim A/B Testi Bilgisayar Destekli Kendi Kendine Yönetilen Görüşme Bilgisayar Destekli Kişisel Görüşme Demografik Segmentasyon Eşlikli Alışveriş Fiyat araştırması görüşmeci yanlılığı Kalite Güvencesi Karar Ağacı Analizi Marka Konumlandırma Marka Takibi Bırakma / Çıkma Oranı Davranışsal Ekonomi Eleme Anketi Ertesi Gün Hatırlanma İkili derin görüşme Kantitatif Araştırma Korelasyon Analizi Likert ölçeği Lojistik Regresyon Mağaza Denetimi Marka Değeri Marka Tanıma Medya Karması Reklam Testi Satın Alma Niyeti Tüketici Yolculuğu Haritalama varyans Veri Madenciliği Aritmatik Ortalama Bırakma / Çıkma Çıkış Görüşmeleri Çoklu Regresyon Analizi Double Opt-lin Gizli Müşteri Görüş anketi Göz Takibi/İzleme Grup mülakatı Günlük Çalışması Kalitatif Araştırma Kohort Kontrol ve Test Kullanım ve Tutumlar Marka Değer Önermesi Marka Değeri Ölçümü Marka Mimarisi Masa Üstü Araştırma Mesaj Testi Ad Hoc Araştırma Ambalaj/Paket Testi Bilişsel Araştırma Derinlemesine Görüşme Dijital Araştırma Şirketi Etnografik Araştırma Halo Etkisi Kamuoyu Araştırması Kategori Kullanımı Katılımcı Yorgunluğu kota Kullanım ve Tutum Çalışması Marka Değerlendirme Seti Marka İlişkilendirmeleri Marka Sadakati Mean Square Error Bilinirlik marka imajı Maxdiff Müşteri Deneyimi Haritası

Araştırma Terimleri Sözlüğü Hakkında

Kayıt Sayısı: 177 (2 Sayfa)

Araştırma Terimleri Sözlüğü İçerisinde Arama