tr en

Araştırma Terimleri Sözlüğü: İngilizce Terimler (M - 1)

# A B C D E F G H I İ J K L M N O P Q R S T U V WX Y Z

Araştırma Terimleri Sözlüğü (M - 1. Sayfa)

Market Research :
İş kararlarını yapılandırılmış bilgi ve içgörüler üzerine tasarla ...
Market Segmentation :
Daha büyük bir pazarı, benzer özelliklere veya ihtiyaçlara sahip ...
Market Share :
Bir pazarın belirli bir marka veya şirket tarafından kontrol edil ...
Marketing Mix :
Bir şirketin ürünlerini veya hizmetlerini tanıtmak için kullandığ ...
Marketing Mix Modeling :
Bir araştırmada, pazarlama faaliyetlerinin (ürün, fiyat, dağıtım, ...
Maxdiff :
Bir ürünün bir özelliğin farklı kombinasyonlar diğer özelliklerle ...
Mean Square Error :
Bir veri setindeki değerlerin gerçek değerlerine olan uzaklıkları ...
Media Mix :
Bir şirketin hedef kitlesine ulaşmak için kullandığı farklı medya ...
Message Testing :
Reklam mesajlarının etkinliğini değerlendirmek için kullanılan bi ...
Multiple Regression Analysis :
Bir veri setinde, bir değişkenin birden fazla değişkene bağlı ola ...
Multivariate Analysis :
Birden çok değişken arasındaki ilişkiyi analiz etmek için kullanı ...
Mystery Shopper :
Tüketicilerin bir şirketin ürünlerini veya hizmetlerini değerlend ...

Araştırma Terimleri Sözlüğü İçerisinde Arama