tr en

İçerik Pazarlama Sözlüğü (G - 1)

# A B C Ç D E F G H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z

İçerik Pazarlama Sözlüğü (G - 1. Sayfa)

Geleneksel Medya :
Televizyon,radyo, gazete ve dergiler gibi interaktif iletişim kur ...
Genişletilebilir İşaretleme Dili :
İnsanlar ve bilgi işlem sistemleri tarafından kolayca okunabilen ...
Getiri Yönetimi :
Esnek fiyatlandırma ve ürün satmak için müşteri davranışı anlayış ...
Google Ads :
Arama motorunun işletmeler için sağladığı, kullanıcıların anahtar ...
Google Analytics :
 Google’ın AdWords ve YouTube gibi sayısız platformuna ek olarak, ...
Google My Business :
 Google platformu, arama sonuçlarında ve konum aramalarında görün ...
Gönderen Puanı :
Her gönderen posta sunucusu IP adresi için 0-100 arasında bir iti ...
Görsel İçerik Pazarlaması :
Hedef kitlenize bilgi sağlamak, duygusal bağlantılar geliştirmek ...
Görüntülü Reklamcılık :
Reklamlarını metin tabanlı reklamcılık yerine görsel veya video k ...
Gross Rating Part :
 Reklamda etkiyi ölçmek için kullanılan bir birimdir. GRP’ler, is ...
Growth Hacking :
 Growth hacking, büyüme odaklı teknikler için her şeyi kapsayan b ...

İçerik Pazarlama Sözlüğü İçerisinde Arama