tr en

İçerik Pazarlama Sözlüğü (A - 1)

# A B C Ç D E F G H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z

İçerik Pazarlama Sözlüğü (A - 1. Sayfa)

A/B Testi :
Birden fazla değişkenden yalnızca birinin değiştirildiği ve eşit ...
Abandone Olmak :
Bir web sitesinin veya programın kullanıcısı, hedeflenen eylemi d ...
Açılış Sayfası :
Belli bir ürünü, reklam kampanyasını, belli bir hizmet ya da konu ...
Aday Müşteri Yaratma :
Müşteri adayı oluşturma, dijital pazarlamada web kullanıcılarını ...
Adreslenebilir Televizyon Reklamcılığı :
Adressable TV reklamları, CTV ya da dijital kanallar yoluyla izle ...
Alıcı Profili :
Bir pazarlamacıya uygun hedef kitleyi belirlemede yardımcı olacak ...
Alternatif Metin :
Çevrimiçi bir fotoğrafın yazılı açıklaması.
Anahtar Kelime :
Bir denemede veya bir web sitesinde, ürünü veya hizmeti kısa ve ö ...
Anahtar Kelime Oranı :
Bir internet sayfasında içerikteki hedef anahtar kelimenin ne kad ...
Anahtar Kelime Pazarlaması :
Ürün ve hizmetleri çevrimiçi olarak tanıtmak için anahtar kelime ...
Anahtar Kelime Spam’ı :
Arama motoru sonuç sayfalarında daha üst sıralarda yer almak için ...
anahtar performans göstergesi :
“Anahtar performans göstergesi” terimi, belirli bir hedef için za ...
analitik :
İş sorularını yanıtlamak, ilişkileri keşfetmek, beklenmeyen olayl ...
Arama Motoru Optimizasyonu :
Web sitelerin arama motorlarında görünürlüğünü artırmak için yapı ...
Arama Motoru Pazarlama :
Bir web sitesinin arama motoru sonuç sayfalarındaki varlığını iyi ...
Arama Motoru Sonuçları Sayfası :
Bir kullanıcı bir arama motoruna bir arama sorgusu yazdığında, bu ...

İçerik Pazarlama Sözlüğü İçerisinde Arama