tr en

İçerik Pazarlama Sözlüğü (M - 1)

# A B C Ç D E F G H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z

İçerik Pazarlama Sözlüğü (M - 1. Sayfa)

Makale Pazarlaması :
Ana amacı yazarın sektörü, işi, görevi, deneyimleri ve bilgisi ha ...
Marka Bilinirliği :
Marka farkındalığı, müşterinin bir markayı ve onunla ilişkili öğe ...
Marka Değeri :
Bir marka adının değerine marka değeri denir. Marka denkliği fikr ...
Marka Müjdecisi :
Bir marka evangelisti,bir şirketin mallarını başkalarına hevesle ...
Marka Topluluk Web Siteleri :
Müşteriyi elde tutma, eşler arası yardım, bireylerin geri bildiri ...
Meme :
 mizahi veya büyüleyici bir nesne (altyazılı bir fotoğraf veya vi ...
Meta Açıklaması :
Tipik olarak, bir meta açıklama 135 ila 155 karakter uzunluğundad ...
Metin Optimizasyonu :
Bir web sitesinin metnini Google ve diğer arama motorları için ge ...
Metin Yazarlığı :
Yayıncılık işi veya internet gibi dijital bağlamlarda yaratıcı ma ...
Metrikler :
Herhangi bir pazarlama planının çok önemli bir bileşenidir.. Veri ...
Mikrosite :
Mikro siteler, belirli bir ürüne, kişiye veya etkinliğe ayrılmış ...
Mobil Optimizasyon :
Web sitenizi mobil cihazlar için kolay okunabilir ve mobil cihazd ...
Mobil Pazarlama :
Web siteleri, SMS, sosyal medya ve çeşitli uygulamalar aracılığıy ...
Müşteri Değeri :
Ürün ve hizmetlerin müşterilerin ihtiyaç, isteklerini karşılaması ...
Müşteri Değerinin 4C'si :
1990 yıllarında Robert Lauterborn tarafından geliştirilen müşteri ...
Müşteri Hizmetleri Memnuniyeti :
Basamaklı Stil Sayfaları veya CSS, renkler, yazı tipleri ve arka ...
Müşteri İletişimi :
Tüketicilerin ihtiyaçları ve isteklerini anlamak, karşılamak için ...
Müşteri İlişkileri Yönetimi :
İşletmelerin mevcut veya gelecekteki tüketicileriyle kurdukları b ...
Müşteri Kaybetme Oranı :
Kayıp oranı, müşteriler açısından her ay kaybettiğiniz toplam tük ...
Müşteri Kazanımı :
Müşteri edinme ve elde tutma, dijital pazarlamanın temel taşlarıd ...
Müşteri Kazanımı Maliyeti :
Bir müşteri edinmenin ortalama maliyeti, müşteri edinme maliyeti ...
Müşteri Maliyeti :
Tüketicilerin ürünleri satın alırken katlandığı maliyetlerdir. Ör ...
Müşteri Memnuniyeti Metriği :
0’dan 10’a kadar bir ölçekte, kaç kişinin işletmenizi başkalarına ...
Müşteri Rahatlığı :
Tüketicilerin ürünlere erişimini temsil eden bileşendir. Doğru da ...
Müşteri Segmentasyonu :
Bazen pazar bölümlendirme olarak da adlandırılan müşteri bölümlen ...
Müşteri Yaşam Boyu Değeri :
Şirketlerin müşterilerinden beklediği toplam gelirdir, belirli bi ...

İçerik Pazarlama Sözlüğü İçerisinde Arama