tr en

İçerik Pazarlama Sözlüğü (K - 1)

# A B C Ç D E F G H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z

İçerik Pazarlama Sözlüğü (K - 1. Sayfa)

Kahraman İçerik :
Bilinirliği artırmak ve çok fazla ses getirmek için şirketler tar ...
Kanal :
Bir reklamın hedef pazarına tanıtım yaparken kullanmayı seçtiği s ...
Kişi Başına Maliyet :
Reklamveren, dijital pazarlama yoluyla oluşturulan her olası satı ...
Kitle Kaynak Kullanımı :
Genellikle yaratıcılık, problem çözme veya verimlilik olan ortak ...
Köprü Sayfalar :
Arama sonuçlarında kendilerini rakiplerine oranla daha üst sırala ...
Köşe Taşı İçeriği :
Sitelerin en büyük ve en önemli öğelerinden oluşur; arama motorla ...
Kulaktan Kulağa Pazarlama :
Videolar, bloglar, sosyal medya siteleri vb. çeşitli medya platfo ...
Kullanıcı Arabirimi :
Kullanıcılara bir donanım veya yazılım parçası üzerinde kontrol s ...
Kullanıcı Deneyimi :
Marka farkındalığı kullanıcı deneyimi, bir müşterinin keşif, seçi ...
Kullanıcı Tarafından Oluşturulan İçerik :
Bazen UGC olarak da bilinen kullanıcı tarafından oluşturulan içer ...
Kullanıcı/Tüketici Tarafından Üretilmiş İçerik :
UGC veya kullanıcı tarafından oluşturulan içerik, müşteriler tara ...

İçerik Pazarlama Sözlüğü İçerisinde Arama