tr en

İçerik Pazarlama Sözlüğü (H - 1)

# A B C Ç D E F G H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z

İçerik Pazarlama Sözlüğü (H - 1. Sayfa)

halkla ilişkiler :
Bir işletme, kurum ya da örgütün diyaloğa dayalı kurduğu bilim da ...
Halo Etkisi :
 Ürünlerin bir özelliğini ya da markanın başarılı ürününü ön plan ...
Harekete Geçirici Mesajlar :
Bir web sitesindeki herhangi bir araç için hızlı teşvik oluşturma ...
Hayalet Yazıcı :
Web siteleri için sitenin ana kadrosuna dahil olmayan içerik yaza ...
Hedef Tamamlama Oranı :
Hedef Tamamlama Oranı (GCR) istatistiği, bir deneme teklifine kay ...
Hemen Çıkma Oranı :
Açılış sayfası dışında herhangi bir sayfayı ziyaret etmeden siten ...
Hikaye Anlatma :
Bir anlatıyı anlatma eylemi hikaye anlatımı olarak bilinir. Basıl ...
Hub Content :
 Markaların içeriklerini sosyal medyada sıkıcı olmayan bir düzen ...
huni :
Pazarlama alanında “satış hunisi” ve “pazarlama hunisi” olarak ko ...
Hygien Content :
 Hedef kitlenin güncel gereksinimlerine göre uyarlanmış içeriktir ...

İçerik Pazarlama Sözlüğü İçerisinde Arama