Dil Bilgisi Terimleri Sözlükleri
Bilim Terimleri Sözlükleri
Teknik Terimler Sözlükleri
Sanat Terimleri Sözlükleri
Spor Terimleri Sözlükleri
Hukuk Terimleri Sözlükleri
Ekonomi Terimleri Sözlükleri
Eğitim Terimleri Sözlükleri
Çevre Terimleri Sözlükleri
Sağlık Terimleri Sözlükleri
Sosyal Terimler Sözlükleri
Kodlama Sözlükleri
Kitaplar
|
Entegre Pazarlama İletişimiEntegre Pazarlama İletişimi nedir? Integrated Marketing Communication (IMC) ne demek?İng. Integrated Marketing Communication Ks. IMC Birbirlerini güçlendirmeyi amaçlayan farklı pazarlama yöntemlerinin iyi koordine edilmiş bir şekilde kullanılmasıyla oluşur. Bütünleşik pazarlama iletişimi birden fazla kitle için faydalıdır. Tüketicilerin şirkete daha iyi güvenmesine yardımcı olur. Reklam, kişisel satış, doğrudan pazarlama, sosyal medya, satış promosyonu ve sponsorluklar entegre pazarlama stratejisi için kullanılan araçlara örneklerdir. Her bir pazarlama iletişim kanalı aynı mesajı vermesiyle markanın imajı güçlenir. Entegre pazarlama iletişiminin en önemli noktaları ise uyumluluk, liderlik, hedefler ve net iş akışıdır. |