Dil Bilgisi Terimleri Sözlükleri
Bilim Terimleri Sözlükleri
Teknik Terimler Sözlükleri
Sanat Terimleri Sözlükleri
Spor Terimleri Sözlükleri
Hukuk Terimleri Sözlükleri
Ekonomi Terimleri Sözlükleri
Eğitim Terimleri Sözlükleri
Çevre Terimleri Sözlükleri
Sağlık Terimleri Sözlükleri
Sosyal Terimler Sözlükleri
Kodlama Sözlükleri
|
Müşteri Değerinin 4C'siMüşteri Değerinin 4C'si nedir? 4Cs Of Customer Value ne demek?İng. 4Cs Of Customer Value Ks. 4C 1990 yıllarında Robert Lauterborn tarafından geliştirilen müşteri değeri, müşteri maliyeti, müşteri rahatlığı ve müşteri iletişimi gibi bileşenlerden oluşan tüketici merkezli bir yaklaşımdır. Bakınız: Müşteri değeri (Customer Value) |