Dil Bilgisi Terimleri Sözlükleri
Bilim Terimleri Sözlükleri
Teknik Terimler Sözlükleri
Sanat Terimleri Sözlükleri
Spor Terimleri Sözlükleri
Hukuk Terimleri Sözlükleri
Ekonomi Terimleri Sözlükleri
Eğitim Terimleri Sözlükleri
Çevre Terimleri Sözlükleri
Sağlık Terimleri Sözlükleri
Sosyal Terimler Sözlükleri
Kodlama Sözlükleri
|
Müşteri Memnuniyeti MetriğiMüşteri Memnuniyeti Metriği nedir? Net-Promoter Score (NPS) ne demek?İng. Net-Promoter Score Ks. NPS 0’dan 10’a kadar bir ölçekte, kaç kişinin işletmenizi başkalarına önereceğini değerlendirir. Bu, tüketicilerinizin şirketinize ne kadar bağlı olduğunu gösterir. NPS’yi belirlemek için, sizi tavsiye etmeyen müşterilerin (engelleyici veya 0-6) oranını müşterilerin (destekleyiciler veya 9-10) oranına bölün. Şirketinizin NPS değerlerini öğrenerek ürün ve hizmetlerinizi geliştirmenin yollarını bulabilirsiniz. |