Pazarlama Otomasyonları

Pazarlama Otomasyonları nedir? Marketing Automation ne demek?

İng. Marketing Automation

Manuel işlerin artık gerekli olmadığı pazarlama tekniklerini otomatikleştirme süreci, yazılım ve dijital programların kullanımını içerir. Pazarlama yöntemlerini manuel olarak uygulamakla karşılaştırıldığında, müşteri e-postalarını planlayabildiği, mesajları uyarlayabildiği, tıklama oranlarını izleyebildiği ve daha fazlasını yapabildiğinden, zaman ve para açısından daha verimlidir. Otomasyon araçları, hedef pazarları belirlemeye, yüksek kalibreli orijinal içerik oluşturmaya ve bir zaman çizelgesine veya kullanıcı davranışına bağlı olarak belirli görevleri otomatik olarak başlatmaya yardımcı olabilir.

İçerik Pazarlama Sözlüğü İçerisinde Arama

# A B C Ç D E F G H I İ J K L M N O Ö P Q R S Ş T U Ü V Y Z