tr en

Araştırma Terimleri Sözlüğü: İngilizce Terimler (B - 1)

# A B C D E F G H I İ J K L M N O P Q R S T U V WX Y Z

Araştırma Terimleri Sözlüğü (B - 1. Sayfa)

Behavioral Economics :
Psikolojik, sosyolojik ve nöro-bilimsel teorileri birleştiren bir ...
Bias :
Araştırma verilerinin veya yöntemlerinin sistematik bir hata veya ...
Brand Architecture :
Bir şirketin markalarını, ürünlerini ve hizmetlerini nasıl düzenl ...
Brand Associations :
Tüketicilerin belirli bir markayla olan zihinsel bağlantıları vey ...
Brand Awareness :
Tüketicilerin belirli bir markaya ne ölçüde aşina olduklarını ifa ...
Brand Equity :
Bir markanın bir ürüne veya şirkete kattığı değer. Marka değeri, ...
Brand Equity Monitor :
Bir markanın değerini ve gücünü ölçmek için kullanılan bir yöntem ...
Brand Image :
Bir marka için tüketiciler tarafından oluşturulan görüntü ve algı ...
Brand Loyalty :
Tüketicilerin belirli bir markayı sürekli olarak diğerlerine göre ...
Brand Positioning :
Bir markanın tüketicilerin zihninde rakiplerine göre konumlandırı ...
Brand Proposition :
Bir markanın tüketicilere sunduğu benzersiz değeri veya faydaları ...
Brand Recognition :
Tüketicilerin görsel veya sözlü ipuçlarına dayanarak bir markayı ...
Brand Tracking Research :
Bir markanın tüketiciler tarafından algısının zaman içinde değişi ...

Araştırma Terimleri Sözlüğü İçerisinde Arama