|
Araştırma Terimleri Sözlüğü: İngilizce Terimler (C - 1)
Araştırma Terimleri Sözlüğü (C - 1. Sayfa)
-
Category Usage
:
-
Tüketicilerin belirli bir ürün veya hizmet kategorisini kullanma ...
-
Cluster Analysis
:
-
Benzer özelliklere veya davranışlara sahip tüketicileri bir araya ...
-
Cluster Sampling
:
-
Daha büyük bir popülasyonun daha küçük, örtüşmeyen gruplara veya ...
-
Coding
:
-
Açık uçlu sorulara ve diğer metin cevap istenen sorulara verilen ...
-
Cognitive Bias
:
-
Yargıların ve kararların doğruluğunu etkileyen psikolojik olgular ...
-
Cognitive Research
:
-
İnsanların nasıl düşündüğünü ve karar verdiğini anlamaya odaklana ...
-
Cohort
:
-
Demografik bir çalışmada istatistiksel benzerliklere sahip bir gr ...
-
Completion Rate
:
-
Anketteki soruların tümünü nitelikli şekilde yanıtlayanların yüzd ...
-
Computer-Aided Personal Interviewing
:
-
Bilgisayar tabanlı bir anket kullanarak anketör tarafından yöneti ...
-
Computer-Aided Self-Administered Interviewing
:
-
Bilgisayar tabanlı bir anket kullanarak, katılımcıların süreci ke ...
-
Computer-Aided Telephone Interviewing
:
-
Bilgisayar tabanlı bir anket kullanarak anketör tarafından yöneti ...
-
Computer-Aided Web Interviewing
:
-
Yanıtlayanlara bir web sayfası aracılığıyla sunulan, kendi kendin ...
-
Consideration Set
:
-
Bir tüketicinin satın alma kararı verirken göz önünde bulundurduğ ...
-
Consumer Behavior
:
-
Bireylerin ne satın aldıklarını, ne kadar satın aldıklarını ve bu ...
-
Consumer Expenditures
:
-
Tüketicilerin mal ve hizmetlere harcadıkları toplam para miktarı. ...
-
Consumer Insights
:
-
Tüketicilerin davranışlarını, tercihlerini ve beklentilerini anla ...
-
Consumer Journey Mapping
:
-
Bir tüketicinin deneyimlerinin ve bir marka ile etkileşimlerinin ...
-
Consumer Panel
:
-
Bir ürün veya hizmetin tüketiciler tarafından kullanımını ve bunu ...
-
Content Analysis
:
-
Yazılı veya sözlü iletişimin içeriğini sistematik olarak analiz e ...
-
Control And Test
:
-
Bir araştırmada test grubu ile kontrol grubu arasındaki farkları ...
-
Control Group
:
-
Pazar araştırmasında, bir kontrol grubu, bir çalışmada hiçbir müd ...
-
Copy Testing
:
-
Reklam metninin etkinliğini değerlendirmek için kullanılan bir ar ...
-
correlation
:
-
İki veya daha fazla değişken arasındaki ilişkinin istatistiksel b ...
-
Correlation Analysis
:
-
İki veya daha fazla değişken arasındaki ilişkiyi inceleyen istati ...
-
Cost Per Interview
:
-
Bir pazarlama araştırması projesinin toplam maliyetinin, tamamlan ...
-
Customer Experience
:
-
Tüketicilerin bir marka veya ürünle ilişkilerini, satın alma süre ...
-
-
Customer Experience Mapping
:
-
Tüketicilerin bir marka veya ürünle ilişkilerini, satın alma süre ...
-
Customer Journey
:
-
Müşteri Yolculuğu, bir müşterinin bir marka veya ürünle zaman içi ...
-
Customer Relationship Management
:
-
Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırmak için mevcut ve potan ...
-
Customer Satisfaction
:
-
Bir ürün veya hizmetin müşterinin beklentilerini ne ölçüde karşıl ...
-
Customer Segmentation
:
-
Bir müşteri tabanını ortak özelliklere algılara, tutumlara veya d ...
Araştırma Terimleri Sözlüğü İçerisinde Arama
|