tr en

Araştırma Terimleri Sözlüğü: İngilizce Terimler (C - 1)

# A B C D E F G H I İ J K L M N O P Q R S T U V WX Y Z

Araştırma Terimleri Sözlüğü (C - 1. Sayfa)

Category Usage :
Tüketicilerin belirli bir ürün veya hizmet kategorisini kullanma ...
Cluster Analysis :
Benzer özelliklere veya davranışlara sahip tüketicileri bir araya ...
Cluster Sampling :
Daha büyük bir popülasyonun daha küçük, örtüşmeyen gruplara veya ...
Coding :
Açık uçlu sorulara ve diğer metin cevap istenen sorulara verilen ...
Cognitive Bias :
Yargıların ve kararların doğruluğunu etkileyen psikolojik olgular ...
Cognitive Research :
İnsanların nasıl düşündüğünü ve karar verdiğini anlamaya odaklana ...
Cohort :
Demografik bir çalışmada istatistiksel benzerliklere sahip bir gr ...
Completion Rate :
Anketteki soruların tümünü nitelikli şekilde yanıtlayanların yüzd ...
Computer-Aided Personal Interviewing :
Bilgisayar tabanlı bir anket kullanarak anketör tarafından yöneti ...
Computer-Aided Self-Administered Interviewing :
Bilgisayar tabanlı bir anket kullanarak, katılımcıların süreci ke ...
Computer-Aided Telephone Interviewing :
Bilgisayar tabanlı bir anket kullanarak anketör tarafından yöneti ...
Computer-Aided Web Interviewing :
Yanıtlayanlara bir web sayfası aracılığıyla sunulan, kendi kendin ...
Consideration Set :
Bir tüketicinin satın alma kararı verirken göz önünde bulundurduğ ...
Consumer Behavior :
Bireylerin ne satın aldıklarını, ne kadar satın aldıklarını ve bu ...
Consumer Expenditures :
Tüketicilerin mal ve hizmetlere harcadıkları toplam para miktarı. ...
Consumer Insights :
Tüketicilerin davranışlarını, tercihlerini ve beklentilerini anla ...
Consumer Journey Mapping :
Bir tüketicinin deneyimlerinin ve bir marka ile etkileşimlerinin ...
Consumer Panel :
Bir ürün veya hizmetin tüketiciler tarafından kullanımını ve bunu ...
Content Analysis :
Yazılı veya sözlü iletişimin içeriğini sistematik olarak analiz e ...
Control And Test :
Bir araştırmada test grubu ile kontrol grubu arasındaki farkları ...
Control Group :
Pazar araştırmasında, bir kontrol grubu, bir çalışmada hiçbir müd ...
Copy Testing :
Reklam metninin etkinliğini değerlendirmek için kullanılan bir ar ...
correlation :
İki veya daha fazla değişken arasındaki ilişkinin istatistiksel b ...
Correlation Analysis :
İki veya daha fazla değişken arasındaki ilişkiyi inceleyen istati ...
Cost Per Interview :
Bir pazarlama araştırması projesinin toplam maliyetinin, tamamlan ...
Customer Experience :
Tüketicilerin bir marka veya ürünle ilişkilerini, satın alma süre ...
Customer Experience Mapping :
Tüketicilerin bir marka veya ürünle ilişkilerini, satın alma süre ...
Customer Journey :
Müşteri Yolculuğu, bir müşterinin bir marka veya ürünle zaman içi ...
Customer Relationship Management :
Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırmak için mevcut ve potan ...
Customer Satisfaction :
Bir ürün veya hizmetin müşterinin beklentilerini ne ölçüde karşıl ...
Customer Segmentation :
Bir müşteri tabanını ortak özelliklere algılara, tutumlara veya d ...

Araştırma Terimleri Sözlüğü İçerisinde Arama