tr en

Araştırma Terimleri Sözlüğü (G - 1)

# A B C Ç D E F G H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z

Araştırma Terimleri Sözlüğü (G - 1. Sayfa)

Gizli Müşteri :
Tüketicilerin bir şirketin ürünlerini veya hizmetlerini değerlend ...
Görüş anketi :
Belirli bir konuda insanların görüşlerini öğrenmek için yapılan a ...
görüşmeci yanlılığı :
Bir araştırmada, mülakatçının kendi düşüncelerinin, beklentilerin ...
Göz Takibi/İzleme :
Bir kişinin nereye baktığını ölçmek için özel ekipman kullanan bi ...
Grup mülakatı :
Bir araştırmada, bir grup insanın aynı anda yönetilen bir mülakat ...
Günlük Çalışması :
Katılımcılardan belirli bir süre boyunca deneyimlerinin ve gözlem ...

Araştırma Terimleri Sözlüğü İçerisinde Arama