tr en

Araştırma Terimleri Sözlüğü (Y - 1)

# A B C Ç D E F G H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z

Araştırma Terimleri Sözlüğü (Y - 1. Sayfa)

Yardımlı Bilinirlik :
Marka bilinirliği, markayı veya ürünü bildiğini ifade eden kişile ...
Yardımsız Bilinirlik :
Bir tüketicinin, yardım olmadan bir ürünü, markayı veya hizmeti s ...
Yaşam Tarzı Araştırması :
Bir araştırmada, kişilerin yaşam tarzlarını, alışkanlıklarını, il ...
Yeni Ürün Geliştirme Araştırması :
Yeni bir ürünün veya hizmetin tasarımı, üretimi ve pazarlaması aş ...
Yeniden Erişim :
Yeniden iletişim, takip araştırması veya ek bilgi toplamak için b ...
Yoğunluk veya Nüfus Yoğunluğu :
Yoğunluk, bir bölgede bulunan nüfusun sayısının yüzölçümüne oranı ...
Yüz Yüze Görüşme :
Yüz yüze görüşme, iki kişi arasında gerçekleştirilen bir mülakat ...

Araştırma Terimleri Sözlüğü İçerisinde Arama