|
Araştırma Terimleri Sözlüğü (M - 1)
Araştırma Terimleri Sözlüğü (M - 1. Sayfa)
-
Mağaza Denetimi
:
-
Mağaza denetimi, bir perakende mağazanın görünümünü ve çalışmasın ...
-
Marka Bilinirliği
:
-
Tüketicilerin belirli bir markaya ne ölçüde aşina olduklarını ifa ...
-
Marka Değer Önermesi
:
-
Bir markanın tüketicilere sunduğu benzersiz değeri veya faydaları ...
-
Marka Değeri
:
-
Bir markanın bir ürüne veya şirkete kattığı değer. Marka değeri, ...
-
Marka Değeri Ölçümü
:
-
Bir markanın değerini ve gücünü ölçmek için kullanılan bir yöntem ...
-
Marka Değerlendirme Seti
:
-
Bir tüketicinin satın alma kararı verirken göz önünde bulundurduğ ...
-
Marka İlişkilendirmeleri
:
-
Tüketicilerin belirli bir markayla olan zihinsel bağlantıları vey ...
-
marka imajı
:
-
Bir marka için tüketiciler tarafından oluşturulan görüntü ve algı ...
-
Marka Konumlandırma
:
-
Bir markanın tüketicilerin zihninde rakiplerine göre konumlandırı ...
-
Marka Mimarisi
:
-
Bir şirketin markalarını, ürünlerini ve hizmetlerini nasıl düzenl ...
-
Marka Sadakati
:
-
Tüketicilerin belirli bir markayı sürekli olarak diğerlerine göre ...
-
Marka Takibi
:
-
Bir markanın tüketiciler tarafından algısının zaman içinde değişi ...
-
Marka Tanıma
:
-
Tüketicilerin görsel veya sözlü ipuçlarına dayanarak bir markayı ...
-
Masa Üstü Araştırma
:
-
Masa üstü araştırma, araştırma projesi için hazırda mevcut olan v ...
-
Maxdiff
:
-
Bir ürünün bir özelliğin farklı kombinasyonlar diğer özelliklerle ...
-
Mean Square Error
:
-
Bir veri setindeki değerlerin gerçek değerlerine olan uzaklıkları ...
-
Medya Karması
:
-
Bir şirketin hedef kitlesine ulaşmak için kullandığı farklı medya ...
-
Mesaj Testi
:
-
Reklam mesajlarının etkinliğini değerlendirmek için kullanılan bi ...
-
Mülakat
:
-
Bir araştırmada, bir kişiyle yüz yüze ya da telefon görüşmesi yap ...
-
Müşteri Deneyimi
:
-
Tüketicilerin bir marka veya ürünle ilişkilerini, satın alma süre ...
-
Müşteri Deneyimi Haritası
:
-
Tüketicilerin bir marka veya ürünle ilişkilerini, satın alma süre ...
-
Müşteri İlişkileri Yönetimi
:
-
Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırmak için mevcut ve potan ...
-
müşteri memnuniyeti
:
-
Bir ürün veya hizmetin müşterinin beklentilerini ne ölçüde karşıl ...
-
Müşteri Segmentasyonu
:
-
Bir müşteri tabanını ortak özelliklere algılara, tutumlara veya d ...
-
Müşteri Yolculuğu
:
-
Müşteri Yolculuğu, bir müşterinin bir marka veya ürünle zaman içi ...
Araştırma Terimleri Sözlüğü İçerisinde Arama
|