tr
en
Dil Bilgisi Terimleri Sözlükleri
Bilim Terimleri Sözlükleri
Teknik Terimler Sözlükleri
Sanat Terimleri Sözlükleri
Spor Terimleri Sözlükleri
Hukuk Terimleri Sözlükleri
Ekonomi Terimleri Sözlükleri
Eğitim Terimleri Sözlükleri
Çevre Terimleri Sözlükleri
Sağlık Terimleri Sözlükleri
Sosyal Terimler Sözlükleri
Kodlama Sözlükleri
Araştırma Terimleri Sözlüğü (M - 1)
Türkçe
İngilizce
Kısaltmalar
#
A
B
C
Ç
D
E
F
G
H
I
İ
J
K
L
M
N
O
Ö
P
R
S
Ş
T
U
Ü
V
Y
Z
Araştırma Terimleri Sözlüğü (M - 1. Sayfa)
Mağaza Denetimi
:
Mağaza denetimi, bir perakende mağazanın görünümünü ve çalışmasın
...
Marka Bilinirliği
:
Tüketicilerin belirli bir markaya ne ölçüde aşina olduklarını ifa
...
Marka Değer Önermesi
:
Bir markanın tüketicilere sunduğu benzersiz değeri veya faydaları
...
Marka Değeri
:
Bir markanın bir ürüne veya şirkete kattığı değer. Marka değeri,
...
Marka Değeri Ölçümü
:
Bir markanın değerini ve gücünü ölçmek için kullanılan bir yöntem
...
Marka Değerlendirme Seti
:
Bir tüketicinin satın alma kararı verirken göz önünde bulundurduğ
...
Marka İlişkilendirmeleri
:
Tüketicilerin belirli bir markayla olan zihinsel bağlantıları vey
...
marka imajı
:
Bir marka için tüketiciler tarafından oluşturulan görüntü ve algı
...
Marka Konumlandırma
:
Bir markanın tüketicilerin zihninde rakiplerine göre konumlandırı
...
Marka Mimarisi
:
Bir şirketin markalarını, ürünlerini ve hizmetlerini nasıl düzenl
...
Marka Sadakati
:
Tüketicilerin belirli bir markayı sürekli olarak diğerlerine göre
...
Marka Takibi
:
Bir markanın tüketiciler tarafından algısının zaman içinde değişi
...
Marka Tanıma
:
Tüketicilerin görsel veya sözlü ipuçlarına dayanarak bir markayı
...
Masa Üstü Araştırma
:
Masa üstü araştırma, araştırma projesi için hazırda mevcut olan v
...
Maxdiff
:
Bir ürünün bir özelliğin farklı kombinasyonlar diğer özelliklerle
...
Mean Square Error
:
Bir veri setindeki değerlerin gerçek değerlerine olan uzaklıkları
...
Medya Karması
:
Bir şirketin hedef kitlesine ulaşmak için kullandığı farklı medya
...
Mesaj Testi
:
Reklam mesajlarının etkinliğini değerlendirmek için kullanılan bi
...
Mülakat
:
Bir araştırmada, bir kişiyle yüz yüze ya da telefon görüşmesi yap
...
Müşteri Deneyimi
:
Tüketicilerin bir marka veya ürünle ilişkilerini, satın alma süre
...
Müşteri Deneyimi Haritası
:
Tüketicilerin bir marka veya ürünle ilişkilerini, satın alma süre
...
Müşteri İlişkileri Yönetimi
:
Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırmak için mevcut ve potan
...
müşteri memnuniyeti
:
Bir ürün veya hizmetin müşterinin beklentilerini ne ölçüde karşıl
...
Müşteri Segmentasyonu
:
Bir müşteri tabanını ortak özelliklere algılara, tutumlara veya d
...
Müşteri Yolculuğu
:
Müşteri Yolculuğu, bir müşterinin bir marka veya ürünle zaman içi
...
Araştırma Terimleri Sözlüğü İçerisinde Arama