tr en

Araştırma Terimleri Sözlüğü (M - 1)

# A B C Ç D E F G H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z

Araştırma Terimleri Sözlüğü (M - 1. Sayfa)

Mağaza Denetimi :
Mağaza denetimi, bir perakende mağazanın görünümünü ve çalışmasın ...
Marka Bilinirliği :
Tüketicilerin belirli bir markaya ne ölçüde aşina olduklarını ifa ...
Marka Değer Önermesi :
Bir markanın tüketicilere sunduğu benzersiz değeri veya faydaları ...
Marka Değeri :
Bir markanın bir ürüne veya şirkete kattığı değer. Marka değeri, ...
Marka Değeri Ölçümü :
Bir markanın değerini ve gücünü ölçmek için kullanılan bir yöntem ...
Marka Değerlendirme Seti :
Bir tüketicinin satın alma kararı verirken göz önünde bulundurduğ ...
Marka İlişkilendirmeleri :
Tüketicilerin belirli bir markayla olan zihinsel bağlantıları vey ...
marka imajı :
Bir marka için tüketiciler tarafından oluşturulan görüntü ve algı ...
Marka Konumlandırma :
Bir markanın tüketicilerin zihninde rakiplerine göre konumlandırı ...
Marka Mimarisi :
Bir şirketin markalarını, ürünlerini ve hizmetlerini nasıl düzenl ...
Marka Sadakati :
Tüketicilerin belirli bir markayı sürekli olarak diğerlerine göre ...
Marka Takibi :
Bir markanın tüketiciler tarafından algısının zaman içinde değişi ...
Marka Tanıma :
Tüketicilerin görsel veya sözlü ipuçlarına dayanarak bir markayı ...
Masa Üstü Araştırma :
Masa üstü araştırma, araştırma projesi için hazırda mevcut olan v ...
Maxdiff :
Bir ürünün bir özelliğin farklı kombinasyonlar diğer özelliklerle ...
Mean Square Error :
Bir veri setindeki değerlerin gerçek değerlerine olan uzaklıkları ...
Medya Karması :
Bir şirketin hedef kitlesine ulaşmak için kullandığı farklı medya ...
Mesaj Testi :
Reklam mesajlarının etkinliğini değerlendirmek için kullanılan bi ...
Mülakat :
Bir araştırmada, bir kişiyle yüz yüze ya da telefon görüşmesi yap ...
Müşteri Deneyimi :
Tüketicilerin bir marka veya ürünle ilişkilerini, satın alma süre ...
Müşteri Deneyimi Haritası :
Tüketicilerin bir marka veya ürünle ilişkilerini, satın alma süre ...
Müşteri İlişkileri Yönetimi :
Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırmak için mevcut ve potan ...
müşteri memnuniyeti :
Bir ürün veya hizmetin müşterinin beklentilerini ne ölçüde karşıl ...
Müşteri Segmentasyonu :
Bir müşteri tabanını ortak özelliklere algılara, tutumlara veya d ...
Müşteri Yolculuğu :
Müşteri Yolculuğu, bir müşterinin bir marka veya ürünle zaman içi ...

Araştırma Terimleri Sözlüğü İçerisinde Arama