tr en

Araştırma Terimleri Sözlüğü (P - 1)

# A B C Ç D E F G H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z

Araştırma Terimleri Sözlüğü (P - 1. Sayfa)

Panel Çalışması :
Aynı katılımcı grubunun belirli bir süre boyunca birçok kez anket ...
Pasif Veri :
Pasif veri, araştırmacının aktif katılımı olmaksızın toplanan ver ...
pazar araştırması :
İş kararlarını yapılandırılmış bilgi ve içgörüler üzerine tasarla ...
Pazar Payı :
Bir pazarın belirli bir marka veya şirket tarafından kontrol edil ...
Pazar Segmentasyonu :
Daha büyük bir pazarı, benzer özelliklere veya ihtiyaçlara sahip ...
Pazarlama Karması :
Bir şirketin ürünlerini veya hizmetlerini tanıtmak için kullandığ ...
Pazarlama Karması Modellemesi :
Bir araştırmada, pazarlama faaliyetlerinin (ürün, fiyat, dağıtım, ...
Pop-Up Survey :
Bir kullanıcı davranışıyla tetiklenebilen çevrimiçi anketlerdir. ...
Pre/Post Test :
Pre/Post araştırması, bir olay veya müdahaleden önce ve sonra ayn ...
Pre-Test :
Bir reklam kampanyasının başlatılmadan önce potansiyel etkinliğin ...
Projektif Teknikler :
Projektif teknikler, anketörlerin veya moderatörlerin katılımcıla ...

Araştırma Terimleri Sözlüğü İçerisinde Arama