tr
en
Dil Bilgisi Terimleri Sözlükleri
Bilim Terimleri Sözlükleri
Teknik Terimler Sözlükleri
Sanat Terimleri Sözlükleri
Spor Terimleri Sözlükleri
Hukuk Terimleri Sözlükleri
Ekonomi Terimleri Sözlükleri
Eğitim Terimleri Sözlükleri
Çevre Terimleri Sözlükleri
Sağlık Terimleri Sözlükleri
Sosyal Terimler Sözlükleri
Kodlama Sözlükleri
Araştırma Terimleri Sözlüğü (T - 1)
Türkçe
İngilizce
Kısaltmalar
#
A
B
C
Ç
D
E
F
G
H
I
İ
J
K
L
M
N
O
Ö
P
R
S
Ş
T
U
Ü
V
Y
Z
Araştırma Terimleri Sözlüğü (T - 1. Sayfa)
Tahmine Dayalı Analitik
:
Gelecekteki sonuçların olasılığını belirlemek için veri, istatist
...
Tahmine Dayalı Modelleme
:
Gelecekteki olaylar veya eğilimler hakkında tahminlerde bulunmak
...
Takip Çalışması
:
Tüketici tutumları, davranışları ve tercihlerinde düzenli aralıkl
...
Talebin Fiyat Elastikiyeti
:
Fiyat değişikliklerine tüketicilerin ne kadar duyarlı olduğunu be
...
Talep Tahmini
:
Bir ürün veya hizmet için gelecekteki tüketici talebini tahmin et
...
Tamamlanma Oranı
:
Anketteki soruların tümünü nitelikli şekilde yanıtlayanların yüzd
...
Tamamlanmama Oranı
:
Verim alınmaya başlanmış bir araştırmada tam olarak tamamlanmamış
...
Telefonla Derinlemesine Görüşme
:
Bir kişiyle telefon üzerinden yapılan mülakatlar. Telefon derin m
...
Temsil Edici Örnek-Örneklem
:
Büyük bir popülasyonun özelliklerini doğru bir şekilde yansıtan ö
...
Test Pazarı
:
Bir ürünün veya pazarlama kampanyasının, daha büyük ölçekte lansm
...
Trend Analizi
:
Zaman içinde verideki desenler ve trendleri belirleme ve analiz e
...
TURF Analizi
:
Toplam Tekrarsız Uzunluk ve Frekans anlamına gelen TURF analizi,
...
Tutum İfadeleri
:
Bir kişinin belirli bir konu veya konu hakkındaki düşüncelerini v
...
Tüketici Davranışı
:
Bireylerin ne satın aldıklarını, ne kadar satın aldıklarını ve bu
...
Tüketici Harcamaları
:
Tüketicilerin mal ve hizmetlere harcadıkları toplam para miktarı.
...
Tüketici İçgörüsü
:
Tüketicilerin davranışlarını, tercihlerini ve beklentilerini anla
...
Tüketici Paneli
:
Bir ürün veya hizmetin tüketiciler tarafından kullanımını ve bunu
...
Tüketici Yolculuğu Haritalama
:
Bir tüketicinin deneyimlerinin ve bir marka ile etkileşimlerinin
...
Araştırma Terimleri Sözlüğü İçerisinde Arama