tr en

Araştırma Terimleri Sözlüğü (T - 1)

# A B C Ç D E F G H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z

Araştırma Terimleri Sözlüğü (T - 1. Sayfa)

Tahmine Dayalı Analitik :
Gelecekteki sonuçların olasılığını belirlemek için veri, istatist ...
Tahmine Dayalı Modelleme :
Gelecekteki olaylar veya eğilimler hakkında tahminlerde bulunmak ...
Takip Çalışması :
Tüketici tutumları, davranışları ve tercihlerinde düzenli aralıkl ...
Talebin Fiyat Elastikiyeti :
Fiyat değişikliklerine tüketicilerin ne kadar duyarlı olduğunu be ...
Talep Tahmini :
Bir ürün veya hizmet için gelecekteki tüketici talebini tahmin et ...
Tamamlanma Oranı :
Anketteki soruların tümünü nitelikli şekilde yanıtlayanların yüzd ...
Tamamlanmama Oranı :
Verim alınmaya başlanmış bir araştırmada tam olarak tamamlanmamış ...
Telefonla Derinlemesine Görüşme :
Bir kişiyle telefon üzerinden yapılan mülakatlar. Telefon derin m ...
Temsil Edici Örnek-Örneklem :
Büyük bir popülasyonun özelliklerini doğru bir şekilde yansıtan ö ...
Test Pazarı :
Bir ürünün veya pazarlama kampanyasının, daha büyük ölçekte lansm ...
Trend Analizi :
Zaman içinde verideki desenler ve trendleri belirleme ve analiz e ...
TURF Analizi :
Toplam Tekrarsız Uzunluk ve Frekans anlamına gelen TURF analizi, ...
Tutum İfadeleri :
Bir kişinin belirli bir konu veya konu hakkındaki düşüncelerini v ...
Tüketici Davranışı :
Bireylerin ne satın aldıklarını, ne kadar satın aldıklarını ve bu ...
Tüketici Harcamaları :
Tüketicilerin mal ve hizmetlere harcadıkları toplam para miktarı. ...
Tüketici İçgörüsü :
Tüketicilerin davranışlarını, tercihlerini ve beklentilerini anla ...
Tüketici Paneli :
Bir ürün veya hizmetin tüketiciler tarafından kullanımını ve bunu ...
Tüketici Yolculuğu Haritalama :
Bir tüketicinin deneyimlerinin ve bir marka ile etkileşimlerinin ...

Araştırma Terimleri Sözlüğü İçerisinde Arama