tr en

Araştırma Terimleri Sözlüğü (R - 1)

# A B C Ç D E F G H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z

Araştırma Terimleri Sözlüğü (R - 1. Sayfa)

Rassal Örnekleme :
Büyük bir popülasyonun temsil eden her bireyin (alt kümenin) seçi ...
Regresyon Analizi :
Bağımlı bir değişken ile bir veya daha fazla bağımsız değişken ar ...
Reklam Etkinliği Araştırması :
Bir reklamın ne kadar iyi bir performans sergilediğini ölçen bir ...
Reklam Konsept Testleri :
Kalitatif veya kantitatif yöntemler kullanılarak ilk reklam konse ...
Reklam Konumlandırma İfadesi Testi :
Bir ürün veya hizmetin pazarlama çalışmasında kullanılan bir ifad ...
Reklam Kopyası Testi :
Reklam metninin etkinliğini değerlendirmek için kullanılan bir ar ...
Reklam Takibi :
Bir reklamın etkisini ölçmek için kullanılan bir yöntemdir. Bu, r ...
Reklam Tanınırlığı :
Tüketicilerin bir reklamı gördükten sonra reklamın hangi marka ya ...
Reklam Testi :
Reklamların etkinliğini geliştirmek için yapılan testlerdir. Bu t ...
Reklamın Akılda Kalıcılığı :
Tüketicilerin bir reklamı gördükten sonra reklamı ne derece hatır ...

Araştırma Terimleri Sözlüğü İçerisinde Arama