tr en

Araştırma Terimleri Sözlüğü (K - 1)

# A B C Ç D E F G H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z

Araştırma Terimleri Sözlüğü (K - 1. Sayfa)

Kalitatif Araştırma :
Kalitatif araştırma, röportajlar, odak grup çalışmaları ve etnogr ...
Kalite Güvencesi :
Kalite güvencesi, bir ürün veya hizmetin belirli kalite standartl ...
Kamuoyu Araştırması :
Bir grup insanın belirli bir konuya ilişkin kolektif tutumları ve ...
Kantitatif Araştırma :
Kantitatif araştırma, sayısal verileri toplamak ve analiz etmek i ...
Karar Ağacı Analizi :
Farklı eylem planlarının olası sonuçlarını gösteren karar verme s ...
Kategori Kullanımı :
Tüketicilerin belirli bir ürün veya hizmet kategorisini kullanma ...
Katılımcı Yorgunluğu :
Katılımcıların, anketin uzunluğu veya karmaşıklığı artıkça anketi ...
K-Means Kümeleme Analizi :
Bir veri setindeki nesnelerin benzer özelliklerine göre gruplandı ...
kodlama :
Açık uçlu sorulara ve diğer metin cevap istenen sorulara verilen ...
Kohort :
Demografik bir çalışmada istatistiksel benzerliklere sahip bir gr ...
Kontrol Grubu :
Pazar araştırmasında, bir kontrol grubu, bir çalışmada hiçbir müd ...
Kontrol ve Test :
Bir araştırmada test grubu ile kontrol grubu arasındaki farkları ...
Korelasyon Analizi :
İki veya daha fazla değişken arasındaki ilişkiyi inceleyen istati ...
kota :
Bir ankete cevap verenin bir belirli gruba ait kişilerin sayısını ...
Kota Aşımı :
Anketlerde kotayı aşan cevapları ifade eder. Örneğin, bir araştır ...
Kullanım ve Tutum Çalışması :
Kullanım ve Tutum araştırmaları, tüketicilerin bir ürün veya hizm ...
Kullanım ve Tutumlar :
AAU (Bilinirlik, Tutum ve Kullanım) veya ATU (Bilinirlik, Deneme ...
küme örneklemesi :
Daha büyük bir popülasyonun daha küçük, örtüşmeyen gruplara veya ...
Kümeleme Analizi :
Benzer özelliklere veya davranışlara sahip tüketicileri bir araya ...

Araştırma Terimleri Sözlüğü İçerisinde Arama