tr en

İçerik Pazarlama Sözlüğü (1)

# A B C Ç D E F G H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z

İçerik Pazarlama Sözlüğü (1. Sayfa)

A/B Testi :
Birden fazla değişkenden yalnızca birinin değiştirildiği ve eşit ...
Abandone Olmak :
Bir web sitesinin veya programın kullanıcısı, hedeflenen eylemi d ...
Açılış Sayfası :
Belli bir ürünü, reklam kampanyasını, belli bir hizmet ya da konu ...
Aday Müşteri Yaratma :
Müşteri adayı oluşturma, dijital pazarlamada web kullanıcılarını ...
Adreslenebilir Televizyon Reklamcılığı :
Adressable TV reklamları, CTV ya da dijital kanallar yoluyla izle ...
Alıcı Profili :
Bir pazarlamacıya uygun hedef kitleyi belirlemede yardımcı olacak ...
Alternatif Metin :
Çevrimiçi bir fotoğrafın yazılı açıklaması.
Anahtar Kelime :
Bir denemede veya bir web sitesinde, ürünü veya hizmeti kısa ve ö ...
Anahtar Kelime Oranı :
Bir internet sayfasında içerikteki hedef anahtar kelimenin ne kad ...
Anahtar Kelime Pazarlaması :
Ürün ve hizmetleri çevrimiçi olarak tanıtmak için anahtar kelime ...
Anahtar Kelime Spam’ı :
Arama motoru sonuç sayfalarında daha üst sıralarda yer almak için ...
anahtar performans göstergesi :
“Anahtar performans göstergesi” terimi, belirli bir hedef için za ...
analitik :
İş sorularını yanıtlamak, ilişkileri keşfetmek, beklenmeyen olayl ...
Arama Motoru Optimizasyonu :
Web sitelerin arama motorlarında görünürlüğünü artırmak için yapı ...
Arama Motoru Pazarlama :
Bir web sitesinin arama motoru sonuç sayfalarındaki varlığını iyi ...
Arama Motoru Sonuçları Sayfası :
Bir kullanıcı bir arama motoruna bir arama sorgusu yazdığında, bu ...
Backlink :
 Bir siteden başka bir siteye verilmiş olan bağlantıdır. Bu yönte ...
Bağlantı Oluşturmak :
Bağlantı oluşturmak bir SEO taktiğidir. Metne köprülerin entegre ...
Bağlantılı TV :
Bir televizyona bağlanan veya televizyona entegre olan ve akışlı ...
Bağlı Pazarlama/ Satış Ortaklığı :
Bir blogda, sosyal ağ sitesinde, podcast’te veya web sitesinde bi ...
Benzersiz İçerik :
Web’deki diğer herhangi bir içerikten tamamen farklı olması amaçl ...
Bilgi Grafiği :
Bir konunun anlaşılması kolay bir özetini sağlarken, karmaşık ver ...
Bing Reklamcılığı :
Bing platform hizmetlerine Bing reklamcılığı denir. Bing, MSN ve ...
Bing Web Yöneticisi Araçları :
Ücretsiz bir Bing hizmetine Bing web yöneticisi araçları denir. W ...
Bireysel Pazarlama :
İşletmelerin mevcut ve potansiyel müşterilere kişiselleştirilmiş ...
Blog(Ağ Günlüğü) :
Blog aynı zamanda Weblog ingilizcede “web” ve “log” kelimelerinin ...
Bölge Fiyatlandırması :
Belirli bir bölgedeki tüketicilerden aynı fiyat tahsil edilen fiy ...
Bülten Pazarlaması :
Potansiyel ve mevcut tüketicilerden oluşan bir abone listesine e- ...
Büyük Veri :
İşlenen, kategorilere ayrılan ve kullanılabilir bir formata dönüş ...
canlı yayın :
Gerçek zamanlı, canlı çevrimiçi video yayınına canlı akış denir. ...
Creative Commons Lisansı :
Telif hakkıyla korunan bir çalışmanın sınırsız bir şekilde yayılm ...
Çapa Metni :
Sizi başka bir sayfaya götüren tıklanabilir bağlantılar.
Çekme Pazarlaması :
Şirketin web sitesinde bilgilendirici blog gönderileri, videolar, ...
Çok Kanallı Pazarlama :
Çok kanallı pazarlamanın amacı, tüm kanallarda müşteri deneyimini ...
Dijital Pazarlama :
Ürün ve hizmetinizi online olarak tanıtabileceğiniz günümüz tekno ...
Dijital Pazarlama Hedefleri :
Dijital pazarlama hedefleri, hedeflenen, ölçülebilir ve etkileşim ...
Dijital Pazarlama İlişkilendirme Modelleri :
Dijital pazarlama ilişkilendirme modelleri, bir pazarlamacının he ...
Dijital Varlık Yönetim Sistemleri :
Kuruluşların dijital içerik kataloglarını tek gerçek kaynaktan sa ...
Dinamik İçerik :
Sahip olunan ziyaretçiyle ilgili bilgilere dayanarak web siteleri ...
Diyez Etiketi :
“#” Sembolü ile kullanılan,sosyal paylaşım platformlarında başa b ...
dönüşüm oranı :
Bir reklama tıkladıktan sonra siteyi ziyaret eden tüm ziyaretçile ...
Duyarlı Web Tasarımı :
Kullanıcıların girdikleri web sitelerindeki ekranlarının bilgisay ...
E-KİTAP :
Elektronik kitap veya e-kitap, geleneksel bir kitapla karşılaştır ...
Entegre Pazarlama İletişimi :
Birbirlerini güçlendirmeyi amaçlayan farklı pazarlama yöntemlerin ...
E-Posta Pazarlaması :
E-posta pazarlaması, potansiyel ve mevcut tüketicilere e-posta gö ...
Eskimeyen İçerik :
Diğer bilgi türlerine göre daha fazla çalışma gerektiren, yayınla ...
Eşleşen İçerik :
İnternet üzerinde yayınlanmış bir içeriğin kullanıcılar tarafında ...
E-Ticaret :
Bir çevrimiçi mağaza tarafından yapılanlar gibi işletmeler ve müş ...
etkileşim :
Mobil pazarlamada bir kullanıcının bir mobil uygulamayla etkileşi ...
Etkileşim Oranı :
Bir içeriğin ne kadar etkileşim (beğeniler, paylaşımlar ve yoruml ...
Etkileyici Kişi :
Etkileyici, sektöründe uzman olarak geniş çapta tanınan ve sadık ...
Featured Snippet :
 Kullanıcıların Google’da arama yaptığında, yapılan arama ile ilg ...
Flog :
 Fake ve blog kelimelerinin bir araya gelmesiyle oluşur. Bir mark ...
Geleneksel Medya :
Televizyon,radyo, gazete ve dergiler gibi interaktif iletişim kur ...
Genişletilebilir İşaretleme Dili :
İnsanlar ve bilgi işlem sistemleri tarafından kolayca okunabilen ...
Getiri Yönetimi :
Esnek fiyatlandırma ve ürün satmak için müşteri davranışı anlayış ...
Google Ads :
Arama motorunun işletmeler için sağladığı, kullanıcıların anahtar ...
Google Analytics :
 Google’ın AdWords ve YouTube gibi sayısız platformuna ek olarak, ...
Google My Business :
 Google platformu, arama sonuçlarında ve konum aramalarında görün ...
Gönderen Puanı :
Her gönderen posta sunucusu IP adresi için 0-100 arasında bir iti ...
Görsel İçerik Pazarlaması :
Hedef kitlenize bilgi sağlamak, duygusal bağlantılar geliştirmek ...
Görüntülü Reklamcılık :
Reklamlarını metin tabanlı reklamcılık yerine görsel veya video k ...
Gross Rating Part :
 Reklamda etkiyi ölçmek için kullanılan bir birimdir. GRP’ler, is ...
Growth Hacking :
 Growth hacking, büyüme odaklı teknikler için her şeyi kapsayan b ...
halkla ilişkiler :
Bir işletme, kurum ya da örgütün diyaloğa dayalı kurduğu bilim da ...
Halo Etkisi :
 Ürünlerin bir özelliğini ya da markanın başarılı ürününü ön plan ...
Harekete Geçirici Mesajlar :
Bir web sitesindeki herhangi bir araç için hızlı teşvik oluşturma ...
Hayalet Yazıcı :
Web siteleri için sitenin ana kadrosuna dahil olmayan içerik yaza ...
Hedef Tamamlama Oranı :
Hedef Tamamlama Oranı (GCR) istatistiği, bir deneme teklifine kay ...
Hemen Çıkma Oranı :
Açılış sayfası dışında herhangi bir sayfayı ziyaret etmeden siten ...
Hikaye Anlatma :
Bir anlatıyı anlatma eylemi hikaye anlatımı olarak bilinir. Basıl ...
Hub Content :
 Markaların içeriklerini sosyal medyada sıkıcı olmayan bir düzen ...
huni :
Pazarlama alanında “satış hunisi” ve “pazarlama hunisi” olarak ko ...
Hygien Content :
 Hedef kitlenin güncel gereksinimlerine göre uyarlanmış içeriktir ...
Inbound Pazarlama :
Blog gönderileri, sosyal medya paylaşımları ve e-posta bültenleri ...
Influencer Marketing :
 Çeşitli markaların günümüzde sosyal medya araçlarını kullanarak ...
Instagram Hikayeleri :
Bir video veya resim gönderisinin hikayesine Instagram hikayesi d ...
Isı Haritası :
Web siteleri üzerinde kullanıcıların en çok nerelerde dolaştığını ...
İçerik Kuratörlüğü :
Hedef kitlenize değer vermek amacıyla ilgili materyali bulmak, dü ...
İçerik Pazarlama Platformu :
İçerik pazarlama ekiplerine marka bilinirliğini etkin bir şekilde ...
İçerik Pazarlaması :
Belirli bir kitleyi çekmek ve sürdürmek ve nihayetinde kazançlı t ...
İçerik Yükseltmesi :
“İçerik yükseltme” terimi, müşterilerin e-posta adresleri karşılı ...
interaktif pazarlama :
Tüketicilerin pazarlama sürecine doğrudan katıldığı bir yöntemdir ...
İşlem Başına Maliyet :
Reklamverenlerin yalnızca potansiyel bir müşteri belirli bir işle ...
İşletmeden İşletmeye :
Diğer işletmelere satış yapan firmalara atıfta bulunan bir sıfat. ...
İşletmeden Tüketiciye :
B2C pazarlama, bir şirketin ürünlerini ve hizmetlerini bireysel t ...
İthal :
Başka bir kişinin çalışmasını, o kişiye kredi vermeden sahiplenme ...
izlenim :
Bir kullanıcı bir reklamı görüntülediğinde, bu bir gösterim olara ...
Java Script :
 Bu programlama dilini kullanarak web tasarımcıları etkileşimli w ...
Joe Pulizzi :
 İçerikle Pazarlama kavramını 2001 yılında ortaya atan Amerikalı ...
Joomla! :
 Web içeriklerinin yayınlandığı ücretsiz ve açık kaynaklı bir içe ...
Kahraman İçerik :
Bilinirliği artırmak ve çok fazla ses getirmek için şirketler tar ...
Kanal :
Bir reklamın hedef pazarına tanıtım yaparken kullanmayı seçtiği s ...
Kişi Başına Maliyet :
Reklamveren, dijital pazarlama yoluyla oluşturulan her olası satı ...
Kitle Kaynak Kullanımı :
Genellikle yaratıcılık, problem çözme veya verimlilik olan ortak ...
Köprü Sayfalar :
Arama sonuçlarında kendilerini rakiplerine oranla daha üst sırala ...
Köşe Taşı İçeriği :
Sitelerin en büyük ve en önemli öğelerinden oluşur; arama motorla ...
Kulaktan Kulağa Pazarlama :
Videolar, bloglar, sosyal medya siteleri vb. çeşitli medya platfo ...
Kullanıcı Arabirimi :
Kullanıcılara bir donanım veya yazılım parçası üzerinde kontrol s ...
Kullanıcı Deneyimi :
Marka farkındalığı kullanıcı deneyimi, bir müşterinin keşif, seçi ...

İçerik Pazarlama Sözlüğü İçerisinde Arama