|
İçerik Pazarlama Sözlüğü (2)
İçerik Pazarlama Sözlüğü (2. Sayfa)
-
Kullanıcı Tarafından Oluşturulan İçerik
:
-
Bazen UGC olarak da bilinen kullanıcı tarafından oluşturulan içer ...
-
Kullanıcı/Tüketici Tarafından Üretilmiş İçerik
:
-
UGC veya kullanıcı tarafından oluşturulan içerik, müşteriler tara ...
-
Lineer TV
:
-
İzleyicilerin TV programlarını kendi kanallarında yayınlandığı t ...
-
Makale Pazarlaması
:
-
Ana amacı yazarın sektörü, işi, görevi, deneyimleri ve bilgisi ha ...
-
Marka Bilinirliği
:
-
Marka farkındalığı, müşterinin bir markayı ve onunla ilişkili öğe ...
-
Marka Değeri
:
-
Bir marka adının değerine marka değeri denir. Marka denkliği fikr ...
-
Marka Müjdecisi
:
-
Bir marka evangelisti,bir şirketin mallarını başkalarına hevesle ...
-
Marka Topluluk Web Siteleri
:
-
Müşteriyi elde tutma, eşler arası yardım, bireylerin geri bildiri ...
-
Meme
:
-
mizahi veya büyüleyici bir nesne (altyazılı bir fotoğraf veya vi ...
-
Meta Açıklaması
:
-
Tipik olarak, bir meta açıklama 135 ila 155 karakter uzunluğundad ...
-
Metin Optimizasyonu
:
-
Bir web sitesinin metnini Google ve diğer arama motorları için ge ...
-
Metin Yazarlığı
:
-
Yayıncılık işi veya internet gibi dijital bağlamlarda yaratıcı ma ...
-
Metrikler
:
-
Herhangi bir pazarlama planının çok önemli bir bileşenidir.. Veri ...
-
Mikrosite
:
-
Mikro siteler, belirli bir ürüne, kişiye veya etkinliğe ayrılmış ...
-
Mobil Optimizasyon
:
-
Web sitenizi mobil cihazlar için kolay okunabilir ve mobil cihazd ...
-
Mobil Pazarlama
:
-
Web siteleri, SMS, sosyal medya ve çeşitli uygulamalar aracılığıy ...
-
Müşteri Değeri
:
-
Ürün ve hizmetlerin müşterilerin ihtiyaç, isteklerini karşılaması ...
-
Müşteri Değerinin 4C'si
:
-
1990 yıllarında Robert Lauterborn tarafından geliştirilen müşteri ...
-
Müşteri Hizmetleri Memnuniyeti
:
-
Basamaklı Stil Sayfaları veya CSS, renkler, yazı tipleri ve arka ...
-
Müşteri İletişimi
:
-
Tüketicilerin ihtiyaçları ve isteklerini anlamak, karşılamak için ...
-
Müşteri İlişkileri Yönetimi
:
-
İşletmelerin mevcut veya gelecekteki tüketicileriyle kurdukları b ...
-
Müşteri Kaybetme Oranı
:
-
Kayıp oranı, müşteriler açısından her ay kaybettiğiniz toplam tük ...
-
Müşteri Kazanımı
:
-
Müşteri edinme ve elde tutma, dijital pazarlamanın temel taşlarıd ...
-
Müşteri Kazanımı Maliyeti
:
-
Bir müşteri edinmenin ortalama maliyeti, müşteri edinme maliyeti ...
-
Müşteri Maliyeti
:
-
Tüketicilerin ürünleri satın alırken katlandığı maliyetlerdir. Ör ...
-
Müşteri Memnuniyeti Metriği
:
-
0’dan 10’a kadar bir ölçekte, kaç kişinin işletmenizi başkalarına ...
-
-
Müşteri Rahatlığı
:
-
Tüketicilerin ürünlere erişimini temsil eden bileşendir. Doğru da ...
-
Müşteri Segmentasyonu
:
-
Bazen pazar bölümlendirme olarak da adlandırılan müşteri bölümlen ...
-
Müşteri Yaşam Boyu Değeri
:
-
Şirketlerin müşterilerinden beklediği toplam gelirdir, belirli bi ...
-
Newsjacking
:
-
David Meerman Scott tarafından 2010 yılında ortaya çıkan günün e ...
-
Okunabilirlik
:
-
Bir okuyucunun metni anlamasına yönelik kolaylık derecesi.Bu okun ...
-
Online Araştırıp Offline Satın Almak
:
-
Tüketicilerin, yüz yüze satın alma yapmadan önce incelemeler, e-t ...
-
Opt-In
:
-
Müşterilerin bir markadan iletişim alması için açık onay vermesin ...
-
Organik Trafik
:
-
Organik trafik, web sitenize doğrudan Google veya Yandex gibi ara ...
-
Ortalama Sipariş Değeri
:
-
Toplam satışları sipariş adedine bölerek hesaplanabilir. E-ticare ...
-
Over-The-Top
:
-
Servis sağlayıcıları tarafından Pay TV operatörlerine gerek duym ...
-
oyunlaştırma
:
-
Ödüllendirme sistemleri ve rekabet unsurlarını, oyun tasarım tekn ...
-
Öğrenme Yönetim Sistemi
:
-
E-öğrenme süreçlerini daha etkili ve verimli hale getirmek için k ...
-
Pazarlama Otomasyonları
:
-
Manuel işlerin artık gerekli olmadığı pazarlama tekniklerini otom ...
-
Pazarlamayı Zorlama
:
-
Push marketing, belirli bir mesajı bir grup potansiyel veya mevcu ...
-
Podcast
:
-
2000’lerde podcast kelimesi, “iPod” kelimesindeki pod (küçük kap ...
-
Potansiyel Müşteri
:
-
Beklenti, bir şirketin potansiyel müşterisini tanımlamak için kul ...
-
Programlı Reklamcılık
:
-
Yazılım kullanılarak dijital reklam alanının otomatik olarak edin ...
-
Rekabet Analizi
:
-
Bir işletmenin rekabet ortamını analiz etmek, rekabet analizi yap ...
-
Reklam Alanı
:
-
Reklamların sunumu için tasarlanmış bir web sitesi veya mobil uyg ...
-
Reklam Gösterimi
:
-
Bir reklamın görüldüğü veya etkileşime girdiği durumları sayan me ...
-
Reklam Uzantıları
:
-
Bir Google AdWords reklamının uzantısı, reklamla ilgili daha fazl ...
-
RSS
:
-
Haber sağlayıcıları, bloglar ve podcastler tarafından kullanılan ...
-
Sahip Olunan Medya
:
-
Bir marka herhangi bir dijital varlık üzerinde tam yetkiye sahip ...
-
Satın Alma Döngüsü
:
-
Satın alma döngüsü, bir alıcının bir ürün veya hizmeti satın alma ...
-
Satışların Maliyeti
:
-
Tüm reklam giderinin kazanılan dönüşümlerin toplam değerine bölüm ...
-
-
Sayfa Dışı Optimizasyonu
:
-
Sitelerin sayfa dışı öğelerini optimize etme işlemidir.Genellikle ...
-
Sayfa Görüntüleme
:
-
Tek bir web sayfası yükleme isteği belirtilir. Dijital pazarlamac ...
-
Sayfa İçi Optimizasyonu
:
-
Yerinde ayarlamalar kullanarak bir sayfanın alakalı arama sonuçla ...
-
Sayfa Sıralaması
:
-
Page Rank, Google tarafından web sayfalarını arama motoru sonuçla ...
-
Screaming Frog
:
-
Ne kadar büyük veya küçük olursa olsun, tüm web sitelerinden ara ...
-
Seo Metinleri
:
-
Arama motoru optimizasyon stratejilerinden yararlanan bir web sit ...
-
Serbest İçerik Yazarları
:
-
Freelance içerik yazarı yayıncıların/ajansın direktifleri ve tesl ...
-
Servis Seviyesi Anlaşması
:
-
SLA, bir şirketin satış ve pazarlama ekipleri arasında, pazarlama ...
-
Sık Sorulan Sorular
:
-
Yayınlarda, web sitelerinde, e-posta listelerinde ve yaygın bilgi ...
-
Sıralamalar
:
-
Bir web sitesinin arama motoru sonuçlarındaki konumu genellikle b ...
-
Sosyal Medya Optimizasyonu
:
-
Tamamı sosyal medya profillerini daha görünür kılmak için tasarla ...
-
Sosyal Medya Pazarlaması
:
-
İnternet sitelerinde sergilenen ürün veya hizmetlerin tanıtımları ...
-
Sosyal Pazarlama
:
-
Sosyal pazarlama, hem bireylerin hem de bir bütün olarak toplumun ...
-
SWOT Analizi
:
-
Sizin ve şirketinizin güçlü ve zayıf yönlerinizi değerlendirmeniz ...
-
Takip Edilmeyen Bağlantı
:
-
Takip edilmeyen bağlantılar, web siteleri tarafından arama motoru ...
-
Tanıtılan Gönderi
:
-
Facebook reklamları için kullanılan bir malzeme parçası “tanıtıla ...
-
tarama
:
-
Yeni sayfaları, güncellenen sayfaları, silinen sayfaları veya yen ...
-
Taze İçerik
:
-
Yeni blog girişleri veya diğer web sitelerine bağlantılar, yeni m ...
-
Tekil Ziyaretçi
:
-
Raporlama döneminde bir web sitesini en az bir kez ziyaret eden b ...
-
Teknik Döküman
:
-
Projenin ele almak istediği problemin ana hatları, bu problem içi ...
-
Tıklama Başına Ödeme
:
-
Reklam verenlerin reklamlarından biri her tıklandığında bir ücret ...
-
Tıklama Haritası
:
-
Tıklama haritası, insanların web sitelerini nereye tıkladıklarını ...
-
Tıklama Tuzağı
:
-
Yalnızca izleyicilerin “tıklamasını” sağlamak için oluşturulan iç ...
-
Tıklanma Oranı
:
-
E-posta, bağlantı, uygulama veya web sitesi gibi çevrimiçi bir ka ...
-
Tutma Süresi
:
-
Ziyaretçilerin bir web sitesinde kalma süresi, tutma süresi olara ...
-
-
URL Parametresi
:
-
URL aracılığıyla tıklamayla ilgili bilgileri aktarmanın bir yolu. ...
-
UTM İzleme
:
-
Bir web URL’sinin sonuna küçük bilgiler ekleme uygulaması, işletm ...
-
UZAKTAN EĞİTİM
:
-
Dijital ortamda canlı olarak yürütülebilen veya önceden yüklenmiş ...
-
Uzun Kuyruklu Anahtar Kelimeler
:
-
Bir kullanıcının arama sorgusuyla daha iyi eşleşmek için uzun kuy ...
-
Ücretli Reklam
:
-
Ücretli reklamlar, ücretli reklamların yanı sıra gönderi yerleşim ...
-
Ürün-Fiyat-Yer-Promosyon
:
-
1960’lı yıllarda pazarlama gurusu olarak bilinen Philip Kotler’in ...
-
Ürün-Pazar Uyumu
:
-
Bir ürün ve hedef pazarı mükemmel bir şekilde hizalandığında, bun ...
-
Veriye Dayalı İçerik
:
-
İnternetteki içerik pazarlama girişimleri için bir analitik tekni ...
-
Viral İçerik
:
-
Paylaşım yoluyla çevrimiçi olarak geniş çapta yayılan bir malzeme ...
-
VİRAL PAZARLAMA
:
-
Bir ürünü çeşitli sosyal medya platformlarında tanıtmak için sosy ...
-
Web Semineri
:
-
Web seminerleri, hedef kitlelerini bilgilendirmek, eğitmek veya ...
-
White Hat SEO
:
-
White hat SEO, arama motorları tarafından belirlenen yönergelere ...
-
WordPress
:
-
Herhangi kodlama bilgisine gerek duymadan, tıklamalar yardımıyla ...
-
XML Site Haritası
:
-
XML site haritası, web sitenizin tüm önemli URL’lerini içeren web ...
-
yankı odası
:
-
Aynı düşünceler etrafında birleşen insanlara verilen bilginin o a ...
-
Yaratıcı Konsept
:
-
Reklam mesajlaşma yaklaşımını benzersiz ve akılda kalıcı bir şeki ...
-
Yatırım getirisi
:
-
Bir yatırımın verimliliğini değerlendirmek veya birçok yatırımın ...
-
Yayın Takvimi
:
-
İnternette işletme adına paylaşılan her şey (fotoğraf, video, hik ...
-
Yazma Havuzu
:
-
Yazarak hizmet veren bireylerden oluşan bir ekiptir. Çeşitli ofis ...
-
Yeniden Hedefleme
:
-
Yeniden hedefleme, bir şirketin mal veya hizmetlerinin reklamları ...
-
Yeniden Pazarlama
:
-
Yeniden pazarlama, Google AdWords’ün yeniden hedeflemeye çok benz ...
-
Yenilikçi Pazarlama
:
-
Yeni ürün ve hizmetleri hedeflenen bir tüketici gruplarına pazarl ...
-
Yerel Reklamcılık
:
-
Bir medya kaynağının içeriğine göre uyarlanmış ücretli medyadır. ...
-
Youtube
:
-
Hedef reklamlara yardımcı olmak için Google Adsense’i kullanan, ...
İçerik Pazarlama Sözlüğü İçerisinde Arama
|