tr en

İçerik Pazarlama Sözlüğü: İngilizce Terimler (1)

# A B C D E F G H I İ J K L M N O P Q R S T U V WX Y Z

İçerik Pazarlama Sözlüğü (1. Sayfa)

4Cs Of Customer Value :
1990 yıllarında Robert Lauterborn tarafından geliştirilen müşteri ...
A/B Test :
Birden fazla değişkenden yalnızca birinin değiştirildiği ve eşit ...
Abandon :
Bir web sitesinin veya programın kullanıcısı, hedeflenen eylemi d ...
Ad Extensions :
Bir Google AdWords reklamının uzantısı, reklamla ilgili daha fazl ...
Ad Impression :
Bir reklamın görüldüğü veya etkileşime girdiği durumları sayan me ...
Addressable TV Advertising :
Adressable TV reklamları, CTV ya da dijital kanallar yoluyla izle ...
Advertising Space :
Reklamların sunumu için tasarlanmış bir web sitesi veya mobil uyg ...
Adwords :
Arama motorunun işletmeler için sağladığı, kullanıcıların anahtar ...
Affiliate Marketing :
Bir blogda, sosyal ağ sitesinde, podcast’te veya web sitesinde bi ...
Alternate Text :
Çevrimiçi bir fotoğrafın yazılı açıklaması.
Analytics :
İş sorularını yanıtlamak, ilişkileri keşfetmek, beklenmeyen olayl ...
Anchor Text :
Sizi başka bir sayfaya götüren tıklanabilir bağlantılar.
Article Marketing :
Ana amacı yazarın sektörü, işi, görevi, deneyimleri ve bilgisi ha ...
Average Order Value :
Toplam satışları sipariş adedine bölerek hesaplanabilir. E-ticare ...
Backlink :
 Bir siteden başka bir siteye verilmiş olan bağlantıdır. Bu yönte ...
Big Data :
İşlenen, kategorilere ayrılan ve kullanılabilir bir formata dönüş ...
Bing Advertising :
Bing platform hizmetlerine Bing reklamcılığı denir. Bing, MSN ve ...
Bing Webmaster Tools :
Ücretsiz bir Bing hizmetine Bing web yöneticisi araçları denir. W ...
Blogging :
Blog aynı zamanda Weblog ingilizcede “web” ve “log” kelimelerinin ...
Bounce Rate :
Açılış sayfası dışında herhangi bir sayfayı ziyaret etmeden siten ...
Brand Awareness :
Marka farkındalığı, müşterinin bir markayı ve onunla ilişkili öğe ...
Brand Community Website :
Müşteriyi elde tutma, eşler arası yardım, bireylerin geri bildiri ...
Brand Equity :
Bir marka adının değerine marka değeri denir. Marka denkliği fikr ...
Brand Evangelist :
Bir marka evangelisti,bir şirketin mallarını başkalarına hevesle ...
Business to Business :
Diğer işletmelere satış yapan firmalara atıfta bulunan bir sıfat. ...
Business to Consumer :
B2C pazarlama, bir şirketin ürünlerini ve hizmetlerini bireysel t ...
Buyer Persona :
Bir pazarlamacıya uygun hedef kitleyi belirlemede yardımcı olacak ...
Buying Cycle :
Satın alma döngüsü, bir alıcının bir ürün veya hizmeti satın alma ...
Calls-To-Action :
Bir web sitesindeki herhangi bir araç için hızlı teşvik oluşturma ...
channel :
Bir reklamın hedef pazarına tanıtım yaparken kullanmayı seçtiği s ...
Churn Rate :
Kayıp oranı, müşteriler açısından her ay kaybettiğiniz toplam tük ...
Click Maps :
Tıklama haritası, insanların web sitelerini nereye tıkladıklarını ...
Clickbait :
Yalnızca izleyicilerin “tıklamasını” sağlamak için oluşturulan iç ...
Clickthrough Rate :
E-posta, bağlantı, uygulama veya web sitesi gibi çevrimiçi bir ka ...
Competitive Analysis :
Bir işletmenin rekabet ortamını analiz etmek, rekabet analizi yap ...
Connected TV :
Bir televizyona bağlanan veya televizyona entegre olan ve akışlı ...
Consumer/User Generated Content :
UGC veya kullanıcı tarafından oluşturulan içerik, müşteriler tara ...
Content Curation :
Hedef kitlenize değer vermek amacıyla ilgili materyali bulmak, dü ...
Content Marketing :
Belirli bir kitleyi çekmek ve sürdürmek ve nihayetinde kazançlı t ...
Content Marketing Platform :
İçerik pazarlama ekiplerine marka bilinirliğini etkin bir şekilde ...
Content Upgrade :
“İçerik yükseltme” terimi, müşterilerin e-posta adresleri karşılı ...
Conversion Rate :
Bir reklama tıkladıktan sonra siteyi ziyaret eden tüm ziyaretçile ...
Copywriting :
Yayıncılık işi veya internet gibi dijital bağlamlarda yaratıcı ma ...
Cornerstone Content :
Sitelerin en büyük ve en önemli öğelerinden oluşur; arama motorla ...
Cost Of Sales :
Tüm reklam giderinin kazanılan dönüşümlerin toplam değerine bölüm ...
Cost Per Action :
Reklamverenlerin yalnızca potansiyel bir müşteri belirli bir işle ...
Cost Per Lead :
Reklamveren, dijital pazarlama yoluyla oluşturulan her olası satı ...
Crawl :
Yeni sayfaları, güncellenen sayfaları, silinen sayfaları veya yen ...
Creative Commons Licenses :
Telif hakkıyla korunan bir çalışmanın sınırsız bir şekilde yayılm ...
Creative Concept :
Reklam mesajlaşma yaklaşımını benzersiz ve akılda kalıcı bir şeki ...
Crowdsourced Content :
Genellikle yaratıcılık, problem çözme veya verimlilik olan ortak ...
Customer Acquisition :
Müşteri edinme ve elde tutma, dijital pazarlamanın temel taşlarıd ...
Customer Acquisition Cost :
Bir müşteri edinmenin ortalama maliyeti, müşteri edinme maliyeti ...
Customer Communication :
Tüketicilerin ihtiyaçları ve isteklerini anlamak, karşılamak için ...
Customer Convenience :
Tüketicilerin ürünlere erişimini temsil eden bileşendir. Doğru da ...
Customer Cost :
Tüketicilerin ürünleri satın alırken katlandığı maliyetlerdir. Ör ...
Customer Lifetime Value :
Şirketlerin müşterilerinden beklediği toplam gelirdir, belirli bi ...
Customer Relationship Management :
İşletmelerin mevcut veya gelecekteki tüketicileriyle kurdukları b ...
Customer Segmentation :
Bazen pazar bölümlendirme olarak da adlandırılan müşteri bölümlen ...
Customer Service Satisfaction :
Basamaklı Stil Sayfaları veya CSS, renkler, yazı tipleri ve arka ...
Customer Value :
Ürün ve hizmetlerin müşterilerin ihtiyaç, isteklerini karşılaması ...
Data-Backed Content :
İnternetteki içerik pazarlama girişimleri için bir analitik tekni ...
Digital Asset Management :
Kuruluşların dijital içerik kataloglarını tek gerçek kaynaktan sa ...
Digital Marketing :
Ürün ve hizmetinizi online olarak tanıtabileceğiniz günümüz tekno ...
Digital Marketing Attribution Models :
Dijital pazarlama ilişkilendirme modelleri, bir pazarlamacının he ...
Digital Marketing Goals :
Dijital pazarlama hedefleri, hedeflenen, ölçülebilir ve etkileşim ...
Display Advertising :
Reklamlarını metin tabanlı reklamcılık yerine görsel veya video k ...
Doorway Page :
Arama sonuçlarında kendilerini rakiplerine oranla daha üst sırala ...
Duplicate Content :
İnternet üzerinde yayınlanmış bir içeriğin kullanıcılar tarafında ...
Dynamic Content :
Sahip olunan ziyaretçiyle ilgili bilgilere dayanarak web siteleri ...
E-Book :
Elektronik kitap veya e-kitap, geleneksel bir kitapla karşılaştır ...
Echo Chamber :
Aynı düşünceler etrafında birleşen insanlara verilen bilginin o a ...
E-Commerce :
Bir çevrimiçi mağaza tarafından yapılanlar gibi işletmeler ve müş ...
Editorial Calendar :
İnternette işletme adına paylaşılan her şey (fotoğraf, video, hik ...
E-Learning :
Dijital ortamda canlı olarak yürütülebilen veya önceden yüklenmiş ...
e-Mail Marketing :
E-posta pazarlaması, potansiyel ve mevcut tüketicilere e-posta gö ...
Engagement :
Mobil pazarlamada bir kullanıcının bir mobil uygulamayla etkileşi ...
Evergreen Content :
Diğer bilgi türlerine göre daha fazla çalışma gerektiren, yayınla ...
Featured Snippet :
 Kullanıcıların Google’da arama yaptığında, yapılan arama ile ilg ...
Flog :
 Fake ve blog kelimelerinin bir araya gelmesiyle oluşur. Bir mark ...
Freelance Writers :
Freelance içerik yazarı yayıncıların/ajansın direktifleri ve tesl ...
Frequently Asked Questions :
Yayınlarda, web sitelerinde, e-posta listelerinde ve yaygın bilgi ...
Fresh Content :
Yeni blog girişleri veya diğer web sitelerine bağlantılar, yeni m ...
funnel :
Pazarlama alanında “satış hunisi” ve “pazarlama hunisi” olarak ko ...
Gamification :
Ödüllendirme sistemleri ve rekabet unsurlarını, oyun tasarım tekn ...
Ghostwriter :
Web siteleri için sitenin ana kadrosuna dahil olmayan içerik yaza ...
Goal Completion Rate :
Hedef Tamamlama Oranı (GCR) istatistiği, bir deneme teklifine kay ...
Google Analytics :
 Google’ın AdWords ve YouTube gibi sayısız platformuna ek olarak, ...
Google My Business :
 Google platformu, arama sonuçlarında ve konum aramalarında görün ...
Gross Rating Part :
 Reklamda etkiyi ölçmek için kullanılan bir birimdir. GRP’ler, is ...
Growth Hacking :
 Growth hacking, büyüme odaklı teknikler için her şeyi kapsayan b ...
Halo Etkisi :
 Ürünlerin bir özelliğini ya da markanın başarılı ürününü ön plan ...
Hashtag :
“#” Sembolü ile kullanılan,sosyal paylaşım platformlarında başa b ...
Heatmap :
Web siteleri üzerinde kullanıcıların en çok nerelerde dolaştığını ...
Hero Content :
Bilinirliği artırmak ve çok fazla ses getirmek için şirketler tar ...
Impression :
Bir kullanıcı bir reklamı görüntülediğinde, bu bir gösterim olara ...
Inbound Marketing :
Blog gönderileri, sosyal medya paylaşımları ve e-posta bültenleri ...
Individual Marketing (Personalized Marketing) :
İşletmelerin mevcut ve potansiyel müşterilere kişiselleştirilmiş ...
Influencer :
Etkileyici, sektöründe uzman olarak geniş çapta tanınan ve sadık ...
Influencer Marketing :
 Çeşitli markaların günümüzde sosyal medya araçlarını kullanarak ...

İçerik Pazarlama Sözlüğü İçerisinde Arama